середа, 6 січня 2010 р.

Види готовності шестирічок до навчання в школі

Шановні батьки,вчителі початкових класів!
Для того, щоб визначити психологічну готовність чи неготовність шестирічної дитини до школи, психологічна служба надає коротку характеристику видів готовності до навчання в школі.

ФІЗИЧНА ГОТОВНІСТЬ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• Зріст , вагу, пропорції та інші показники, що відповідають середнім нормам фізичного розвитку дітей шестирічного віку;
• Розвиток дрібних рухів кистей рук і пальців;
• Стан органів зору і слуху;
• правильну поставу

МОТИВАЦІЙНА ГОТОВНІСТЬ ХАРАКТЕРИЗУЄТЬСЯ:
наявністю відповідних мотивів навчання ( дитина хоче навчатися у школі)
• прагнення до набуття знань
• одержання статусу сучасного школяра

ГОТОВНІСТЬ У СФЕРІ РОЗВИТКУ КРУГОЗОРУ
пов' язана з елементарними знаннями:
• уявлення про країну, свята
• уявлення про час, одиниці його вимірювання
• знання про рослини, тварин, погодні явища
• уявлення про простір , величину предмета

ГОТОВНІСТЬ У СФЕРІ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ
передбачає певний рівень розвитку пам' яті , уваги, мислення:
• Уміння коценрувати свою увагу
• уміння запам'ятовувати те, що потрібно для розуміння нового матеріалу;
• уміння порівнювати
• уміння узагальнювати

КОМУНІКАБЕЛЬНА ГОТОВНІСТЬ
передбачає вміння дитини:
• установлювати контакт з дітьми
• працювати в групі


ГОТОВНІСТЬ У СФЕРІ КУЛЬТУРНИХ НОРМ
повя'зана з уміннями і навичками:
• самообслуговування;
• правильної поведінки з урахуванням етичних норм поводження в суспільстві

ОСОБИСТІСНА ГОТОВНІСТЬ
передбачає:
• формування самооцінки
• уявлення себе в часі ( минулому. сьогоденні , майбутньому)
• відповідальність за свої дії і вчинки

ЕМОЦІЙНО – ВОЛЬОВА ГОТОВНІСТЬ
характеризується:
• формуванням вольових якостей ( самостійності, дисциплінованості, ініціативності)
• уміння стримувати свої емоції

Немає коментарів:

Дописати коментар