Випереджувальний аналіз
Образ-задум майбутнього уроку.
а. специфіка навчального предмету
б форма уроку
в .індивідуально- психологічної і професійноі особистості учителя.
г. Вікові, індивідуальні та психологічні особливості учнів,
Поточний психологічний аналіз.
1.Конкретна психологічна ситуація уроку.
2. Підготовка класу до уроку.
3. Психологічний контакт з класом.
а.психофізичний стан учнів;
б.сприймати реакцію дітей на свої запитання;
в.постійно тримати весь клас у полі зору;
г.особливості навчальної діяльності класу(темп роботи)
Дисгармонія взаємостосунків вчителя з учнями на уроці-серйозна перешкода до взаєморозуміння, яка може зробити
не результативними спроби вчителя впливати на учнів.
-сприятлива психологічна атмосфера на уроці;
- комфортні умови спілкування і діяльності учнів.
НЕОБХІДНО:
- не підкреслювати успіхи одних і невдачі інших дітей
- не протиставляти сильних слабким
- не критикувати дитину при всьму класі, частіще вести бесіди на одинці.
РЕТРОСПЕКТИВНИЙ
1.Оцінка власноі педагогічної діяльності(переваги, недоліки,їхні причини., шляхи корекції та удосконалення)
САМОАНАЛІЗ.
2. Визначення реального просування учнів… тобто яким є результат.
Спитають:”Ви учитель? Я учень своїх учнів”
РЕКОМЕНДАЦІЇ:
При підготовці до уроку висувати правильну постановку психологічних цілей уроку-( розвиток пізнавальних інтересів учнів, стимулювання розумовоі активності; розвиток обсягу пам”яті; формування переконань…)
неділя, 13 грудня 2009 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар